PARTIDU LOTSAGARRIA

 

Foto: DV

Egia esan, larunbatean denok pozik ginen (ni behintzat) realaren partidua telebistan bota behar zutela eta, siesta gozo bat botatzen ari nintzen, nere mutilak esnatu eta partidua hasi behar zela esan arte.

Ba bai, esnatu eta hor jarri nintzen partidua ikusteko prest, baino minutuak pasa ahala, siestan hobe nengoelako sentsatzioa hartu nion partiduari.

Ezin nuen sinestu jokatzen ari zirenak, nire erreal maiteko jokalariak zirenik, ez zuten ez inolako gogorik erakusten, Sevilla ath-eko jokalariak nahi zuten bezela zebiltzan zelai osoan eta normala den bezela ba gure kontrako gola iritsi zen.

Bigarren zatian aldaketa batzuk egin ondoren, uste nuen gogo gehio jarriko zutela, baino ez zen horrela izan, eta azkenean ez ginen izan gai, sevillano jokalariei aurre egiteko, bost baten aurka jarrita ere ez genien baloia lapurtzen.

Partidua bukatu eta lotsa sentitu nuen, gure kolore maiteak defendintzen dituzten hauengatik, eta ez nekien ze pentsatu, horrelako gaizki jokatzea badago???

Mesedez, ez horrelako partidurik berriro ere, larunbatean errealeko jokalariak eman beharrean, juerga baten ondorengo resaka zutenak ematen zuten eta.

Espero det bihar kopan eta larunbatean anoetan, partidu LOTSAGARRI, hori piskat konpontzeko moduko partiduak jokatzea, bestela egia esan ez dakit ze pentsatu…..

Bueno honekin nere barruak hustu ondoren agurtzen naiz.

AUPA ERREALA, GOGOR LAN EGINDA LORTU DAITEKE. ESPABILATU MUTILAK, ETA AURRERA!!!!!!!!!!

Escrito por Erreala12

Responder

